رمان خارجی | دانلود رمان جدید خارجی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دانلود کتاب، دانلود کتاب خارجی، خرید کتاب خارجی و آدرس ebookrally.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 6
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 15
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 15
:: بازدید ماه : 33
:: بازدید سال : 245
:: بازدید کلی : 1188

RSS

Powered By
loxblog.Com

رمان خارجی | دانلود رمان جدید خارجی
پنج شنبه 12 ارديبهشت 1398 ساعت 16:45 | بازدید : 156 | نوشته ‌شده به دست محمد رضا | ( نظرات )

دانلود رمان خارجی خواهان بسیاری در بین کاربران ایبوک رالی دارد از این رو ما قصد داریم در این مطلب به معرفی برترین سایت های دانلود رمان خارجی و دانلود رمان جدید بپردازیم.

بر خلاف تصور عامه و کلیشه‌های جاافتاده که نویسندگی را تحمل فقر و بدبختی و بیچارگی می‌دانند، مدرسه ۱۰ نظر متفاوتی دارد؛ با توجه به روندهای موجود در دنیای فعلی کسب‌وکار و رسانه‌های دیجیتال، نویسندگی جایگاه کاملاً متفاوتی یافته است.

قبل از راه‌اندازی اینترنت هیچ بعید نبود که نویسندۀ بینوا از فقر و تنگدستی به سرنوشت صادق هدایت دچار شود و خفه شدن در اتاق گاز تنها گزینۀ پیش رویش باشد.

اما چرا به یکباره فضای نویسندگی در سال‌های اخیر متحول شد؟

نویسندگی و نوشتن کتاب‌های الکترونیکی در سال‌های اخیر رونق عجیب و غریبی پیدا کرده‌.

یک لحظه از خودتان سوال کنید، شما از چه طریقی به این صفحه رسیدید؟ به احتمال زیاد، جستجو در گوگل.

 

یکی از منابع قدیمی عصر زندگی انسان کتاب می باشد که سبب تبادل اطلاعات و پیشرفت ما در حوزه های مختلف شده است. از آنجایی گه تکنولوژی پیشرفت خوبی داشته است هر روز شاهد چاپ و نشر هزاران کتاب به شکل فیزیکی و آنلاین در کل جهان هستیم، بهترین منابع برای دانشجویان، استادان و فرهنگیان کتاب های خارجی به ویژه زبان انگلیسی است که همیشه دسترسی و پیدا کردن آن ها راحت نیست، از طرفی افرادی که در حال یادگیری زبان خارجی هستند تمایل دارند کتاب رمان خارجی یا کتاب داستان های طولانی به زبان اصلی را بخوانند ، البته برای آشنایی بهتر و بروز تر می توان در سایت های ارائه دهنده رمان ، دانلود رمان جدبد را جست و جو کنید و با بروز ترین مسائل اجتماعی و فرهنگی آن کشور و جامعه آشنا شوبد .

شخصیت اصلی مرد در رمان ، نمایش نامه یا فیلم که خواننده یا تماشاگر او را دوست دارند. قهرمان ها بسته به ملت ها و فرهنگ هایی که در آنها شکل می گیرند با هم فرق دارند و حتی در هر جامعه مشخص هم ، بسته به دوران های زمانی ، با هم متفاوت هستند. قهرمان ها ، به نوعی تخیلات و آرمان های تماشاگران را ارضاء می کنند. قهرمان های سنتی معمولا شخصیت های خوش سیما و جذابی هستند که صاحب فضیلت های اخلاقی هستند و با شخصیت های خبیث در می افتند ، اما به تدریج سینما ، قهرمان هایی را در خود جای داد که کمتر در بند اخلاقیات هستند و به اندازه قهرمان های سنتی زیبارو نیستند ولی از نظر برخورد با اجتماع و ظلم ستیزی قهرمانانه رفتار می کنند.

 

در سال های اخیر ، قهرمانان بیش از پیش به مردم عادی شبیه شده اند ، به اندازه قهرمانان گذشته جذاب نیستند ، لزوما اندام متناسب ندارند ، مانند سابق قدرت بدنی فوق العاده ندارند و روحیات و خصوصیات پیچیده تری دارند ولی کماکان احساسات خاص و استقلال و قدرت ویژه ای را به نمایش می گذارند برای نمونه رابرت دنیرو ( Robert De Niro ) ، داستین هافمن ( Dustin Hoffman ) در بسیاری از فیلم هایشان این نوع قهرمان را به نمایش گذاشته اند.

 





:: موضوعات مرتبط: دانلود رمان , دانلود رمان خارجی , دانلود رمان جدید , رمان خارجی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود رمان خارجی , دانلود رمان جدید , دانلود رمان , رمان خارجی ,
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: